peta mammas ögon!

sov nå jävulskt dåligt inatt, somna inte fören efter halvfyra då jag kolla senast på klockan, är väl straffet för att jobba tre nätter, vakna iaf av att mamma väckte mig och sa att klockan var tolv, hon sa att hon skulle på stan och jag hoppa upp och ville följa med =D

hon hämtade ut sina linser som hon beställt^^ sen kolla vi runt lite och åkte sedan och handla mat =)

när vi kommit hem ville mamma sätta in linserna som jag skulle lära henne att göra, men jag blev irriterad på den dumma sladdriga linsen och på hennes öga som inte ville hålla sig öppet så jag tryckte in dom själv haha, hon har iaf på sig som nu mihi^^

nu ska vi snart äta massa god mat, räkor me limeaoli vitlöksbröd och jag ska dricka vin! trorts att jag börjar kvart i sju imorn bitti så vill jag smaska lite vin, kommer ju inte få festa nått denna veckan trots att det är lulekalaset, dör jag kan bara festa onsdag och torsdag, men alla ska ut fredag eller lördag, buhu synd om mig, ne men ajg överlever väl, drar ut nästa helg för då är jag faktiskt ledig =D

nu ska blir det mat så detta får räcka for now right ;)



bjuder på en ful bild från när vi var på island! snygg njae ;)

Kommentarer
Postat av: sofia

nice blogg :D

2010-08-04 @ 18:11:59
URL: http://audry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0