Mark blir snart osäkert!

usch vad jag hatade mig själv när jag vaknade imorse!

vaknade av att jag var jätte tjock i halsen och om i bihålerna, fuck tänkte jag, för det sista jag vill vara just nu är sjuk, för imorn åker jag hem till pappa och ska äntligen få träffa min systerson som jag aldrig fått träffa, och man kan ju inte vara sjuk när man träffa sånna nyföddingar, så jag hoppas innerligen att det bara var 24 timmars grej och inget mer, känner mig lite bättre nu så vi får hålla tummarna! är inte sugen på att åka ner och inte få träffa syster eller leo nej nejnenj det går inte!!

nu ska jag göra mig snygg för helt ärligt så ser jag ut såhär och det går inte!


Kommentarer
Postat av: katrin

du är juh hur söt som helst. puss

2010-08-16 @ 13:42:15
URL: http://kristalll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0