bilder från island^^ (fotograf jeppe)

okej denna natt tog jag inte med mig några filmer, så jag har inte så mycket att göra, förutom att läsa i min bok som jag ska göra snart, tänkte bara slänga iväg en hälsning till er alla som läser^^


är riktigt less på jobba natt, fast skulle gärna fortsätta med det, haha skumt va, men det är bekvämt och tyst på ett sett men så otroligt ensamt och långtråkigt med^^

lite bilder ska ni få åxå, och fotografen är rakels jesper! bilder från island^^






bilderna är klickbara, så klicka om ni vill ha dom större^^

puss på er^^

Kommentarer
Postat av: Jesper

2010-08-02 @ 05:36:13
Postat av: jesper

ISLAND!

2010-08-02 @ 05:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0