väderkris!!

hej å hå nu sitter jag här igen, uscha på mig som börjar bli riktigt duktig på uppdatera hehe ;)

idag ska jag ju som sagt åka till min pabi, men har inte ens börjat packa nått än =S vad ska jag ha med mig liksom? vad är det för väder i göteborg??? ska jag ha med mig mycket varma kläder eller mycket sommriga kläder? här var det värsta höstdagen igår så har det blivit höst i söder med eller?? snälla svara

två saker jag redan plaserat i mitten av mitt golv så jag verkligen inte glömmer är min kamera och min bok aldrig fucka up =D klart de ska med liksom=)

det var riktigt skönt att bara ta det lugnt en dag och umgås med sig själv! ansiktsmaska och stå riktigt länge i duschen med massa musik på, hur trevligt som helst var det =D

berättade jag om min lilla klantiga grej jag gjorde igår? jag höll på koka lite nudlar, men vattnet blev som aldrig varmt, så jag kände på kastrullen men den var typ inte heller var, så jag känner på plattan och ja, den var riktigt varm så jag har typ smält bort mitt fingeravtryck på ett av mina fingrar haha, det känns jättekonstigt att ta på saker med det fingret för det är mycket slätare än de andra, bara glider runt xD

nu kanske jag ska kliva upp ur sängen och göra mig snygg, väcka rakel så hon med kan börja packa sina saker, för det har inte hon heller gjort, så ska jag nog föra frukost till oss elelr något annat haha puss på er så hörst vi senare eller imorn =D

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-17 @ 14:05:10
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0