i want to be an workaholic^^

hej blååggen!!

nu är det snart jul, kan inte riktigt förstå att tiden har gått så sjukt fort, var ju inte länge sen det var sommar och sol ju!

jag har fått turen att jobba på julafton vilket jag tycker låter fantastiskt! tar alla jobb jag kan få, men jag känner att jag kanske borde ha mjukstartat lite och inte hoppat in så hårt, men nu är det lugnt igen så ingen skada skedd^^ ska vara på ett nytt ställe på onsdag fast är bara extra resurs så det ska bli najs, även där jag ska få vara på julafton så skönt att komma in lite =)

idag åkte min söta lilla emma till umeå vilket jag tycker är surt! vem ska jag då vara med? =( suck

ne mer hade jag väl inte att tillägga =P

en bild bjussar jag på^^


Kommentarer
Postat av: Emma

naaw!! :) men kommer ju hem på söndag såååe! :D

2010-12-21 @ 21:52:06
URL: http://emmajoo.blogspot.com
Postat av: bitterfittan

hur hade du det igår? (:

2010-12-25 @ 08:37:18
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0