life is a journey not a destinacion!

nu är det så att jag ska blogga hade jag tänkt!

ska till doktosn nu på torsdag! ska faktiskt få jobba lördag och söndag, vilket ska bli så otroligt kul och skönt för jag har saknat att jobba en hel del!!

min nya bff och jag ska dricka vårt vanliga tisdagsvin ikväll, har blivit lite av en hobby ;) sen imorn vet jag inte vad som händer, får väl se om Du hör av dig =/

lite hjärtekrossad är jag och en heeeel del förvirrad, vet inte om jag är påväg in eller ut. ibland måste jag verkligen stanna upp och tänka! sover dåligt gör jag med, går väl och lägger mig runt elva tolv och somnar inte fören tre fyra, bara ligger och vrider och vänder på mig. har väl mycket att tänka på antar jag! inte lätt att gå omkring och vara så arg utan att kunna säga det till dig!


iaf no more bullshit!

ha det bra friedelinos!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Men usch vännen. Jag tror vi behöver varandra faktiskt....

2010-12-07 @ 17:22:49
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0