my life typ!

hej alla snygga och fula!

nu sitte rjag i min säng ganska nyvaken och mölar godis och julmust! ska iväg och jobba om några timmar och det är underbart att vara igång igen! skriver mest ett inlägg nu för jag fått så mycket klagomål från M A som tycker jag uppdaterar dåligt^^


ja måste säga att jag tycker det är helt underbart att börja jobba igen efter min sjukskrivning, och så fort jag blir av med min snuvighet så ska jag börja sprringa igen längtar<3

mer har jag väl inte att säga men en bild kan ni få^^


mmmm pizza!

Kommentarer
Postat av: katrin

Ohh så söt du är.



Fan va hungrig jag blev, men jobba inte ihjäl dig. Pusss puss puss

2010-12-15 @ 08:43:23
URL: http://kristalll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0