lite av allt!

hej bloggen länge sen nu =D saknat mig?

nu är jag iaf snart helt läkt ska på sista doktor besöket på torsdag =D längtar massor tills jag fått allt sånt överstökat och kan börja jobba igen

min underbara vän Pauline var här uppe och hälsade på mig under min födelsesdags helg =D hur kul som helst!
tråkigt att se dig åka men vi ses ju snart igen, ingen kan ju hålla oss isär xD

vad mer? jo jag letar väl lägenhet som en tok, ganska redo att flytta ut ur boet =)

bilder då? eller ;)










TACK för en underbar födelsesdag!! jag älskar er sååå otroligt mycket!! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Pauline

Älskar dig med vännen. Livet är ju inget utan dig din toker <3

2010-12-03 @ 14:59:12
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0