allt

hej alla!

nu sitter jag här igen tar det rätt passivt innan jag ska dra till mitt jobb^^
nu är det inte många dagar kvar tills jag och D går ifrån att vara pojkvän och flickvän till att bli sambos, lite läskigt är det, men det ska nog gå bra, imorn ska jag till hemtex och kolla lite handukar och gardiner å lite lakan och så^^ så vi har lite smått å gott i våra lägenhet kanske kuddar till soffan med. och sånt där underlakan man har som täcker hur sängen ser ut, för våra än fuuuuul ;)

hoppas jag hinner hitta allt imorn, ska ju jobba med så de blir lite tajt men jag ska allt hinna^^ ska även fråga om mor min vill hänga på^^ sen nån dag måste ajg till jusk och köpa täcken å kuddar, eller så skickar jag daniel att göra det med mitt presentkort. jag jobbar ju så mycket tyvärr=/ fast kommer väl inte säga tyvärr när lönen kommer mjau!

oj nu blev det mycket lägenhettjöt här, men det blir väl det när det är det ända jag tänker på.

nu ska jag fara till jobbet ännu en gång, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0