im sexy and you know it!

precis som jag trodde så skulle jag må mycket bättre idag, men visst var det jobbigt igår och är fortfarande jobbigt, men dag för dag kommer det nog gå bättre och bättre, och vem vet en dag kanske vi kan vara helt normala vänner du och jag, men inte idag!

men det var skönt att få gråta ut ordentligt för nu känner jag mig inte gråtig nåmer, känner att jag inte behöver kväva gråten!

idag hade jag tänkt ha en städ dag och kanske spela lite wii om jag får in det i mitt lilla rum hehe^^
mer har jag väl inte att säga, men jag kan lägga upp lite bilder om ni vill, har ju faktiskt en kamera nu^^


en bild jag tagit på katten våran!

rakels jesper snodde min kamera, det får han betala för mohaha!

såhär snygg var jag innan utgång i onsdags!

och såhär ful är jag idag, och tänker vara det hela jäckla dagen =D love it

puss på er snyggingar!

Kommentarer
Postat av: Pao

Skit snygg, grrr.. du har blivit ännu smalare nu!!! <3

2010-07-30 @ 13:54:24
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0