life aint gonna wait for you!

asså jag har fått höra mycket de senaste att jag är stark som ta allt så bra, men jag känner inte att jag är stark, jag är mänsklig och tar de precis som andra hade gjort!

jag menar brakeups are ugly if you make them ugly, jag känner inte att det är nödvändligt att skapa massa drama runt det, eller va tycker ni? lika bra att bara go with it,

livet verkar ju vilja annat för mig så varför inte, blev av med jobbet å killen, helt plötsligt har ajg inget som håller mig kvar här efter den 13 augusti.

funderar på en resa till mallorca i tre veckor, låter inte de lite spännande, gå en bartenderutbildning där. nån som e sugen på att hänga på hör av dig bara !

måste ta vara på sånna tillfällen eller hur, leva livet och få något utav det innan det blir försent!


sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0