septum

idag är det fredag och vad ska alla ni hitta på?

själv ska jag jobba weeei, not

men jag var ledig igår och då åkte jag mamma och majlis till storheden och köpte en byrå åt lilla mig, fick ett sånt ryck att jag ska allt bygga ihop den själv för jag behöver ingen man! i will survive, jobbigt bara att vi har saker hos varandra för då måste vi ju träffas bläää vill inte se dig!


oj så de kan gå, men vem bryr sig eller hur!

rakel har snyggat till sig igår me, mjau, färgat håret rött å piercat spetum, som jag ville göra, inte de röda men septum, nu känns de bara dumt om jag skulle pierca septum,

fast färga håret ska jag göra, å kanske försöka boka ny tatueringstid snart? vill så gärna.


mer har jag inte att säga än att ingen flytt för mig då jag å daniel har gjort slut! men men who cares right!


puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0