story of my life typ^^

åh ni! mina trogna få läsare! underbart är det^^


mycket har hänt sedan jag skrev sist! vet inte om jag skrev att jag var på west coast riot men det var jag iaf! det var awesome, sen har jag varit på island och hälsat på min familj där! det var hur kul som helst. inte varje dag man träffar dedär folket ^^ Baby D fick även han följa, och är förvånad över hur social han var =)

men det mest underbara av allt är ju inte hur mycket jag festat eller hur många människor jag träffat sen jag skrev sist, nej nej, det är ju att jag har blivit moster!!!! jag vet erkänn underbart! lillkillen föddes 6 juli 00.02 och var hela 54 cm lång och vägde 4195g ^^ och han heter Leo Alexander Uni =D hur fint är inte det då? så stolt över min syster och hennes man =D det är den person jag längtar mest efter att få träffa, min lilla söta systerson!



världens sötaste!!! (bild tagen från kristalll.blogg.se)


sen så imorn ska min man skriva på papprerna till lägenheter, som den får vi snart! ska bli härligt att flytta =D längtar massvis=D

sen vad mer har jag gjort sen sist? typ inget mer än jobbat å jobbat, nu ska jag äta frukost och sen faktiskt ta mig till mitt älskade jobb hih^^ känns ibland som att jag är där mer än hemma^^ men de blir väl så =P


puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0