I love my life =O

hej hopp gummi ah ni vet ;)

kom nyss hem från Baby D fick tydligen inte vara kvar där, dom har väl blivit less då jag är där hela tiden tillochmed när ingen annan är hemma mohaha

nej sanningen är att dom skulle till deras mormor och dit ska inte jag, så vi åkte till systemet och sen körde han hem mig, så här sitter jag helt ensam, eller mamma sover och katten är ju som den är.

ikväll var det tänkt hockey men eftersom D skulle till mormor så hinner han inte dit och jag är inte så säker om jag vill dit utan honom för jag är inte mkt av ett hockey fan så =)

men efter att hockeyn är slut ska jag iaf traska mig bort till sara och där ska de vara party =D det gillas sen blir de väl krogen, de e nice =D förrra lördagen träffade jag Özz Nujen (eller hur han heter å stavas) på Allstar, han va rätt otrevlig å inte alls rolig som jag trodde, buu på han =D


nu hade jag tänkt att jag skulle beställa hem ett Mario Galaxy så jag kan använda mitt wii lite mer än vad jag gör, har redan spelat alla spel som följde me ju =P

sen ska jag duscha och göra lite mat å sen börja sminka mig å välja ut kläder och sånt sen ska jag till sara men iaf puss på er tills nästa gång, när de nu blir ;)


känns som jag saknar de blonda lite, fast inte så där extremt blont hehe

Kommentarer
Postat av: Pauline

Åh, låter som en kul kväll. Jag hade velat umgås med dig ikväll, gamla goda tider och göra oss snygga ihop och bara äga allt och alla med våran snygghet ;D

2010-03-13 @ 14:50:32
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/
Postat av: Pauline

Sv: och ja, thats our thing!

Okej, hoppas på att ses då tycker jag? <3<3<3

2010-03-14 @ 12:04:10
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/
Postat av: Linnea Lu

Du är sjukt söt i blont hår, go for it! :D

2010-03-30 @ 14:41:38
URL: http://linnealu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0