lite av varje=D

hellu,

händer inte så mycket i mitt liv så det skrivs typ aldrig,

var en helkonstig lördag som slutade dåligt fast som egentligen var de bästa som kunde hända =P skumt jag vet, men så var de, kunde inte bli bättre och jag känner mig typ kär på nytt

har missat en veckas träning nu, fy på mig asså. men i går känns inte de som mitt fel, eller jo jag hade ingen koll på tiden så jag missa boxlektionen haha

men imorn ska jag allt träna, om jag inte får jobba såklart^^

usch nu belv de typ konstligt härinne, är ensam hemma och så kommer en katt och mjauar en massa och går runt datorbordet sen kommer hunden och slickar på allt blää haha borde väl sluta skriva och ge dom lite uppmärksamhet eller va tycker ni?

puss på er =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0