my week =D

hej å hå i stugan =P

vad har hänt hmm, var fest i lördags kul kul xD ne vi var hos sara och chillade lite först sen skulle vi dra till allstars men eftersom det var typ en mil lång kö(finns risk för lite överdrift) så gick vi till lilla puben heroes istället, inte så spännande asså, vi tog varsinn öl sendrog jag å BabyD och beställde pizza å sen drog vi hem till honom

sen i veckan har jag inte gjort så mycket städade igår tvättade och redbäddade, shiet vad jag är duktig ibland asså=D sen fick jag mitt nya wii spel, supermario galaxy fick jag =D ååh va kul de va, satt å spela de mega länge =)

idag har jag jobbat och ska sen till gymmet för min vanliga tantgympa med sara =D onsdags träningen är beeeest^^


i helgen kanske jag ska till mina gamla vänner jebb å flubb för lite party för nån oskar vet inte vem de e men bjuden e jag iaf så vi får se =)

nu mina vänner hade jag tänkt spela lite public enemy innan träningen tjoohooo på er =D *vink**vink*


Kommentarer
Postat av: Annie

haha, va kul :D Då kommer jag lätt komma ihåg eran 1årsdag :P

2010-03-19 @ 17:19:46
URL: http://hallonflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0