TjockisFanney =D

okej en sak jag stör mig på!

jag äter typ precis lika mkt som jag gjort förut har typ inte ändrat nått sen jag flyta hit, jag gick ner massa kilon och nu har jag som stannat här jag har legat på denna vikt sen i sommras och inget har hänt, trots att jag tränar tre gånger i veckan nu och har gjort det ett tag nu, det suger

är det så att jag har nått min minimum vikt att lägre än så kommer jag inte eller? surt iaf


var iaf och träna idag och det var verkligen suuuuper skönt! fast på slutet när vi körde sista maskinen sken solen på en och de värmde som satan, men de e ju skön så fast kanske inte när man hade planerat tio minuter på crosstrainern ;) men de gick ann, vi körde lugnt på typ level två tre så de va skönt. Sen på måndag ska vi prova på en box klass på gymmet å se hur den är, vi har redan börjat gå på tant gympa varje onsdag, den ger sjukt mkt =D

ja helgens planer verkar lugna, blir chill hemma hos Baby D ikväll sen hockey och förkrök hos sara och sen utgång imorn så de e skönt


sitter på mammas dator så har inte många bilder här men ska försöka leta fram en tihi



hittade ingen så fick bli denna på mig när jag var platina gaga rätt söt bild =D gonatt alla iaf ;)

Kommentarer
Postat av: katrin

jag gillar blonda fanney. hon är så söt. men klagar verkligen inte på brunett fanney för hon är också sjukt söt. love u sis!

2010-03-12 @ 16:46:07
URL: http://kristalll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0