25+ och ingen klagar ;)

okej ja jag har varit dålig katrin!

vi var på ikea igår vilket var helt okej, vi köpte bara små grejer och kollade på dem stora, funderade vilka som skulle kunna passa in i våran lägenhet. vi har ju faktiskt fått lägenheten vi hoppades på =D
sen drog vi runt lite i haparanda och även över till finland lite in på alko med mera. köpte värmeljus till majlis som hette tindra på ikea, tyckte jag var mega passande, var ju sånna doft ljus^^

sen när vi kom hem så grillade vi och drack lite och hade det mysigt hela Bby Ds familj. var riktigt mysigt, satt ute länge, sen blev vi trötta och somnade.

men jag kan ju tala om för er att värmen från ryssland är nu här och vi har haft riktig sommarvärme åh så härligt, men tyvärr tror jag att bara därför kommer det att bli dåligt väder sen i sommar.


men men jag blev jätte sjuk i torsdags vet inte riktigt hur de kom sig, hade feber och var riktigt sjuk, huden gjorde lixom ont, men på fredagen var allt lite bättre så det gick bra att åka till ikea på lördagen, skulle dock inte ha druckigt känner jag för jag känner mig helt dålig idag, inte sådär bakis utan sjukis. drack ju inte så mycket.

men nu har jag väl inget mer att säga än att imorn ska jag tatuera mig och känner mig lite nervös, men det går fort över sen tror jag, eller så svimmar jag väl i stolen och missar när han gör den (hoppas hoppas ;) ).

men nu ska jag kolla när D sitter och krigar och jag ska äta massa godis
helvete vad han slaktar sa han precis mohahaaha

puss på er ;)

Kommentarer
Postat av: katrin

åhh kul. glöm inte att ta kort och lägga upp på bloggen. ring mig sedan på skype när du kommer hem. vill se vill se. love u sis!

2010-05-16 @ 12:32:02
URL: http://kristalll.blogg.se/
Postat av: katrin

hallå vart är kortet på taueringen???

2010-05-20 @ 21:47:16
URL: http://kristalll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0