its all work work!

hej alla!

nu har det gått ett tag sen jag blogga, inte mycket har hänt!

har lite goa kort från igår när daniel påbörjade sin långa väg att få en grymt cool tatuering på bröstet, så dom ska jag lägga upp när jag fört över bilderna.

ska börja jobba på ett nytt ställe ikväll, ska bli spännande, vet inte vart det ligger men min kära svärfar vet så han lovade mig att han skulle köra mig dit^^ lite nervös, men känner att jag måste sova lite idag för att orka vara uppe inatt men det går inte, har alltid haft svårt att sova på dagen. men efter maten kanske jag somnar en liten stund iaf.
ska även jobba imorn natt där, härligt lite pengar sådär till sommaren ^^

ni som vill se min tatuering och väntar på att den ska komma upp i bloggen får nog vänta länge, för jag tänker inte lägga upp den mohaha. vill ni se den får ni helt enkelt träffa mig och se den i verkligheten.

nu ska jag gå och kolla om dom har en nokia laddare som jag kan få låna! puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0