jobbajobbajooobba!!

nån vill verkligen att jag ska ha skrivit något här, för den är inne över sju gånger om dagen haha, så nu får jag väl skriva nått men vad haha

jag har jobbat som ett djur det senaste tiotimmarspass på tiotimmarspass jobbigt men de lönar sig mohaha!
i onsdags jobbade jag sex till två sen började jag nio samma dag och slutade sju dagen efter, lååååång dag dedär, men det ger bra med cash! kommer nog inte klaga när lönen kommer nästa månag weehoo, har även lyckats klämma in lite denna helgen på ett helt nytt ställe, det var spännande men lite tyngre än dom jobb jag varit på tidigare!


mer har man väl inte att berätta en liten uppdate iaf till er eller dig som är inne mycket och kollat min bloggis^^

kram på er alla!



(jag när jag fyllde 20)

Kommentarer
Postat av: Pao

Söt bild!

Saknar dig :)

2010-06-01 @ 13:31:29
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0