mjau barf!

valborg va mysig, köpte till och med twister och det far uppskattat skit kul, åt riktigt god mat och bara njöt, jag blev lite för tankad så vi åkte hem rätt tidigt, vet inte riktigt vad som hände =P njöt väl av dagen =D

igår låg jag och D bara och njöt av varandra gjorde inget speciellt bara var med varandra, så härligt när de blir så=)

och imorse vaknade jag tidigt och visste att bubben min ville sova längre så jag gick upp med min underbara bok och läste flera kapitel, sen kom D upp och började spela så jag fortsatte läsa, sen blev vi hungriga och älsko gjorde amerikanska pannkakor mums, sen satte jag mig och läste ännu mer men nu har jag fått ont i huvudet så jag slet mig från boken. D sitter och spelar än men jag känner mig lite illamående och undrar om det är den ohälsosamma frullen vi åt.

inget spec planerat idag bliv väl att glo tv och bara njuta av varann idag med antar jag, om inte jag lyckas lura ut han på iaf något litet äventyr, bada har han redan tackat ett stort nej till ^^

har inte några bilder att lägga ut tyvärr, måste verkligen skaffa mig en kamera så jag kan bjua er på några fräna bilder mihi

nu ska jag lägga mig och blinka med mina hundögon och se om det kan bli lite tv istället för tv-spel mihi puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0