mjauu!!

HEEEEJ!

idag har jag varit och hämtat min skitsnygga jeansjacka, fast jag vet inte, den känns lite stor men de kanske bara är jag=S även fått hem min nya fina bikiniöverdel som faktiskt passar, troligen min första på väldigt länge som gör de helt! var också och fika med söta linnea, vi gick även på stan en stund och kolla lite, köpte ett par shorts och en snusnäsduk, men måste byta shortsen för dom var lite små.

sen har jag bara suttit och tagit det lugnt mest hela dagen, och nu kom min underbaring bby D hit =D=D massa glad!

får väl vara lite social så får ni bilder på hur jag såg ut imorn =D nice va? puss puss

Kommentarer
Postat av: pauline

Mer inlägg, mer bilder, mer dig!

2010-05-07 @ 12:08:29
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0