nervös!

hej nu blev jag helt plötsligt nervös på heltid!

imorn är sista visningen för lägenheten, hoppas ingen dyker upp, men med min tur kommer väl massa folk som vill ha den, redan en som budat över oss ='( vill inte, vi buda över igen men nu får de inte bli några fler bud från andra sidan!

sen ska jag faktiskt tatuera mig på måndag och det är lite nervöst=P men snyggt kommer det bli =D
nån som vill följa med och hålla mig sällskap när jag ska sitta och plågas i tre timmar?

sen har jag också köpt en ny telefon och den väntar jag på, ska bli spännande att se om det är helt som jag vill ha det ;P

så här snygg är iaf telefonen jag köpt


aja ska se topmodel nu puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0