bröstbröstbröst!

hej bloggen, här sitter jag tidigt på morgonen och bloggar ojojoj häftig jag är!

jag har smärta precis överallt, för inte nog med att jag har opererat brösten och har ont runt hela det området på kroppen så har jag ont i min hals och fetaste hostan och mensvärk på det jippie! underbart, på tisdag ska jag plocka bort stygnen ur brösten och kan ni gissa om jag längtar eller? att äntligen få se dom helt och att det kanske slutar klia så mkt! fy vad det kliar, fast det är bra för då vet man att det läker! det är fan jippie!


sen har jag aldrig längtat så mkt till att lägga mig på min mage och bara sova! för jag kan inte sova på rygg, ganska bevisat då jag inte sovit så mkt sen jag opererades, och lite har man lyckats men ytterst få timmar på två nätter! och ja det känns! helt utmattad men pigg ändå! man ska ju se det från den ljusa sidan! jag har äntligen gjort det! äckelbrösten är borta!


ah byta samtalsämne kanske? jag saknar min syster min pappa och min systerson! kom till mig! jag vill träffa er!!!

det var väl det!

juste, tro inte att du kan komma hit nu och tro att allt är bra, om du inte kan visa nått stöd före, ge fan i att visa stödet efter för då behöver jag det inte! idiot!


anyways love bye!

Kommentarer
Postat av: Vän

Jag saknar dig Fanney, har jag gjort jätte länge.

Jag skulle ge allt för att få träffa dig igen.

2010-11-05 @ 20:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0