my boobs are gone =O

hej "vän"

nu är det så att jag inte vet vem du är? och då blir det svårt att träffa dig! men om du skulle ge allt för att träffa mig igen, tackar jag gärna för lite pengar och mindre smärta så kan vi boka ett möte ;)


ne usch jag har så tråkigt här i min lilla vardag att jag inte vet vad jag ska blogga om, majlis sa att jag skulle blogga om mina tankar som surrar i mitt huvud, men känner inte för att besvära er med en massa aj för det hade inte vart så kul att läsa xD

på tisdag ska jag iaf till sjukhuset igen och ta bort stygnen, allt ser jättebra ut enligt mig och jag tycker att det läkt bra det jag sett av det =) hoppas dom med tycker det =)

nu ska jag väl inte störa er mycket mer för jag har ont i mitt huvud på allt! love love love


Kommentarer
Postat av: Pauline

ahaha jag vet vart du är här! <3

2010-11-08 @ 16:57:39
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0