cut em of!

känns som att jag är hungrig! kanske ska trycka i mig en macka till! eller ska man vänta till fikat klockan fem? känns långt dit! uscha!

jag har kört idag med, ingen har då dött änsålänge! men känns som att ajg är riktigt nära på att köra på nått nu, när som helst händer det haha nejdå!

jag skulle ha parkerat i stadstrafik men ännu en dag i denna stora stad Älvsby så är det filminspelning precis utanför och på storgatan så där kan jag ju inte köra såklart! så då får jag vänta med det tills imorgon.

alltid ska dom filma här utanför, är för nån film som ska komma nästa år, kommer ju hinna glömma bort det tills dess suck!


löning idag, känns ju bra, har massa saker att betala så lite pengar känns fint, dock har jag inte jobbat nått i oktober så jag kommer inte få nån lön nästa månad =( buhu får lägga mig tillgänglig i helgen och på kvällen på måndag så kanske man får jobba och skrapa ihop några kronor. kommer inte kunna jobba mycket i november heller för jag är opererad och måste vara sjukskriven, men då kanske jag får sjukpenning eller nått så då borde man få några kronor iaf, synd att det är december snart det betyder ju att alla pengar man får/har går till presenter åt andra, jag som inte ens gillar jul =( suck!

aja nu ska jag sluta klaga i er och göra mig en macka mums! puss å massa andra snuskigheter på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0