Get out of here! And get me some money toooooooo!

hej homofreaks!

här ligger jag i älvsbyn i väntan på min körlektion! har varit på riskettan nu på morgonen och är det seriöst meningen att man ska våga sätta sig i en bil igen efter den lektionen? jag sa de, ha lika bra att avboka allt jag har bokat jag är färdig inte en chans att jag ska köra mer, dom trodde jag skämta så jag får väl sätta mig i en bil och köra på ett tag!
eller ah om mindre än en timme.

sofie är inte hemma så jag sitter här i min ensamhet och försöker fördriva tiden! ja de känns ju lyckat!

ikväll var det då planerad nyttig god mat och en mega lång promenad! får väl se vad som faktiskt blir av =P

sen ikväll med ska jag skicka ett litet ge mig jobb mail till en barchef i norge, hoppas han tycker om mig och vill anställa mig, för då betyder det att jag ska flytta till norge på obestämd tid. och ni som känner mig vet att jag älskar att flytta resa och bara göra nya grejjer!

men nu, nu ska jag värma upp lite mat från kylen som sofie fixat till mig, sen ska jag ta ut lite rikedomar från banken och ge till dom snälla tanterna på körskolan

puss på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0