husvagnshäng i stockholm!

hej alla söta ! ni andra får inget hej!

nu är man i sverigen igen! känns bra. fast man fick en shock när piloten sa att det var två plus ute. burr jue!

nu sitter jag i en husvagn i stockholm och försöker fördriva tiden tills klockan blir fem haha! inte långt kvar eller?

men magaluf var helt sinnes, finns inga ord som beskriver resan! det som hände där får stanna mellan oss helt enkelt! saknar redan gruppnioslashtio! lovelove!

ikväll/natt klockan tolv är jag äntligen hemma i min egen säng, ska bli så nice, blev inte många bilder tagna för var rädd om kameran men några bilder blev det och dom kommer väl upp med tiden.

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Jag är asit sugen på att dra någonstans, blev så lockad när jag såg bilderna du blev taggad på. Hade vi dragit nåogonstans hade det vart awesome, you know it!

2010-10-12 @ 20:03:02
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0