im a rockstar! (jesper sa det!)

hej bloggen

är inte på så mycket blogghumör längre! vet det suger men det ända jag tänker på är att jag måste lägga upp bilder från mallis men jag har inte ens lagt in dem på datorn, så ni får vänta eller kolla på facebook, där finns det massvis med bilder från resan från mina klasskamrater!


resan rockade iaf! allt hände och jag älskar det!

men det bästa med resan var nog att jag träffade min vackra fruga<3 älska!!!


nu är man ju hemma dax att skriva om hemma saker! jag är sjuk och måste äta pencillin och det suger, sen ska jag börja köra bil på måndag med, sen efter två veckor körning så ska jag operera mig snart efter det, känns ganska overkligt att ha fått operations tid och dag! galet galet, så den 2 nov klockan åtta kan ni ju ge en extra tanke till mig som ska lägga mig under kniven!

nu ska jag trotsa mitt halsont och äta chips mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0