jag är fan inte som man ska vara!

åh baby =D saknar min knasvän paowsan! haha dubbelve!
läste din blogg och tänker bara säga att flytta till luleå! ingen jag känner här är redo för barn och giftemål så här passar du in =D inte för att du inte gör det där ah, relaterat till ditt inlägg! love!

sitter även och saknar min underbara syster! den stora eller äldre kanske man ska säga, eller långa fast då kan man tro att jag menar den yngre, anyways jag saknar även min storasysters son! han är så himla mysig och söt å allt sång bebisar är! fast han är lite bättre!

idag fylle karin år så jag saknar även henne och hennes lilla kille, som är stor nu iof! grattis babe!

jag har väl inte så mycket att berätta förutom en grej! som hände när jag körde idag, så himla kul, jag fick kärringstopp mitt i en rondell haha fan va jag skratta åt mig själv! så klantig kan jag vara, kommer nog aldrig göra om det för det var för kul! haha


nu ska vi se har jag nån söt bild att lägga upp?

ja men titta vilka sötnosar!

även en bild på paowsan haha dubbelve!

har ingen bild på karin på denna dator tyvärr! but i love you!

bajsbajs!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Haha min bitch, fan vad ful jag var på den bilden!

En resa upp till dig passar iallafall perfekt nu, men åh vad jag hade velat ha dig i min vardag. snacka skit och ha våra små crazy fyllor. PUSS!

2010-10-25 @ 20:13:12
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0