mat kanske?

jag är högt uppskattad av mig själv! en vecka kvar nu!

längtar så jag nästan spricker, vilket vore dumt och onödigt! nervös är jag inte! eller jo nervös till måndag då jag ska ta massa blodporver och annat läskigt! inte okej! mitt blod ju! men dom ville ha lite så man får väl dela med sig, eller hur var det mamma?

just nu ligger jag här och funderar på om jag ska äta eller inte hade ju varit bra! och sen vad ska man äta till kvällsmat då? jag ska nämnligen äta själv då sofie inte kommer hem fören nio! uscha så tråkigt, nån som vet vart pizzerian ligger i äbyn? xD nån som vill joina? äsch sluta svamla kvinna! gå ät! jajajaja


hejdå alla mupps!


mongo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0