rubrik?

hej bitches! såg nyss att jag har hela fem prenumeranter på bloglovin =D vad nöjd jag blev =D tack ala ni fem som är lite efter och tror att jag är bra! eller ni kanske bara läser för att jag är så trög, eller så kanske ni är lite lågt sysselsatta!

fick ett samtal av mike om att han hade mina ringar så ha skulle komma förbi och lämna dom sen så ser han att det är filminspelning precis utanför oss! haha så jävla laid! vi går ut och möter sötmike och jag får mina ringar och sen står vi och kollar lite på inspelningen, filmen heter typ en annan sida av sverige eller nått!


aja nu ser vi på bartenderskolan och man blir fan nästan arg! dom skämer ut sig själva så grovt, och inte bara sig själva utan också alla seriösa barskolor som finns i världen! tur att man var på en bra barskola!


Kommentarer
Postat av: Pauline

snyggringen!

2010-10-20 @ 19:09:47
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0