aaand oooff weee goooo!!!

haha hur är det möjligt att man får heeeela biosalongen för sig själv?!?!?!

igår var jag och BC på bio, vi såg Vampiers sucks, jag och hon skratta så vi fick magkrip.
vi hade ju hela biosalongen för oss själva så vi kunde ju prata och skratta hur mycket vi ville helt underbart, det gjorde väl en hel del med. eftersom jag inte sett nån twilight film så viste jag inte vilka scener som var ur filmen och inte, men det var rebecka så snäll och berättade för mig, så jag hängde då gode bra med =)


sen idag jag jag och mamma beställt Zumba som vi ska börja med, vi tänkte iaf försöka, känner ju två stycken som säger att det faktiskt är kul så ah varför inte! det kommer om en vecka =) spännande, hinner ju inte träna mkt med den eftersom jag åker nästa söndag och är borta tre veckor, men äsch det finns ju när jag kommer hem som tur är =D

nu ska jag väl klä på mig och följa min söta mamma på stan när hon ska göra lite ärenden =)

puss på er!



haha jag dör, fan va snygga!!

Kommentarer
Postat av: katrin

jag trodde jag hade raderat den bilden ... fan va fult.inte okej.

2010-09-07 @ 15:49:27
URL: http://kristalll.blogg.se/
Postat av: Pauline

och upp kommer jag i november!

2010-09-07 @ 19:50:29
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0