back to home!

hej verkligheten! ja nu var man hemma då efter två veckors semestrande hos pappa, bara varit en bubbla så att säga, att komma tillbax slog en verkligen i fejjan.
men nu är jag hemma och allt är som det var när jag lämnade det=)

idag har man hunnit med en del=) ringt runt till försäkringsbolag och vikariesamordningen, även till en körskola för att börja intensivplugga =) ska bli riktigt nice, vecka 42 börjar jag =) sen har jag varit på banken och fixat det sista med min pension, gud vad vuxen jag känner mig.

jag och BC bilade upp hit från pappa och shiet vilken resa det var =) men vi överlevde tillslut!

nu ska jag gå göra vettiga saker igen. känner mig helt viktig då  xD puss på rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0