ibland orkar man bara till en viss nivå!

konstigt att du säger att du älskar mig och att du inte kan tänka dig någon anna tjej i ditt liv, men när jag inte hör av mig till dig blir det tyst, jag åker om två dagar och du har inte ens velat träffa mig! känns ju verkligen som du vill ha mig, din kärlek värmer verkligen!

är väldigt trött på att känna mig som nån som bara duger i vissa sammanhang, att inte vara den du verkligen vill ha. du säger att du vill vara med mig men ta det lugnt, men att ta det så lugnt att man inte pratar på några dagar är för lugnt för mig, det är nog det för alla! jag pallar iaf inte längre!

vill du ha mig stå upp för mig och visa mig det annars kan du glömma oss!

iaf två dagar tills jag åker till mallorca! ska bli så häftigt, längtar så grymt mycket, ska bli riktigt roligt!

tvättat alla kläder idag, även vart på extream beuty och plågat mig nått så otroligt ajajajaj!

nu ska jag lägga mig och sura för jag är på dåligt humör, väntar på mitt deppgodis rakel skulle iväg och köpa åt mig!


cya BITCH!

Kommentarer
Postat av: Pauline

I care, ha det awesome där nere! <3

2010-09-17 @ 20:22:00
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/
Postat av: Annika

Hoppas du har det helt grymt där nere!

2010-09-23 @ 09:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0