Idol var underhållande!

hej bloggen

känner mig nått så sjukt trött, lite less på livet och har verkligen ingen ork, ont i huvudet på det, så det dröjer nog inte länge innan jag kryper ner under täcket och somnar!

jag har fått jobba tisdag onsdag torsdag så det var riktigt skönt, få in lite pengar innan det bär av mot mallis! längtar massor dit, men börjar också bli lite nervös. sen är ju frågan om man kanske skulle ta och kontakta sina klasskamrater nångon nästa vecka så man har nån att resa med=) vem vet,

i helgen ska jag nog vara nykter, eller nej jag ska vara nykter, har ju druckigt så mycket senaste och ska ju till mallorca nästa söndag så ah i helgen blir det vitt!


ah min huvudvärk sa precis till mig att den inte vill sitta vid datorn längre så nu ska jag gå borsta tänderna och ta på mig minpyjamas och krypa ner under täcket!

love you bitches! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0