jag är cool xD

hej bloggen

idag har jag tagit bort min tillgänglighet på viksam, jag vägrar jobba mer innan jag åker till mallorca ;) jag känner att jag vill vara hemma lite innan jag är borta tre underbara veckor. så jag tog bort den, får ringa till dom och säga att jag ska vara borta därför jag inte är tillgnglig så dom inte tror att jag inte vill va med dom längre, för det vill jag, hallå mitt jobb jue =D

idag ahr kag satt mig på knä och skrubbat toan och allt runt omkring den, den blänker nu! man kan nog se sig själv i den om man kollar noga, ne nu ljög jag.

sen provade jag på zumba, det var fan kul, synd att vårt vardagsrum inte riktigt passade mitt dansande, eller så var det jag som bara ställde mig lite fel, det ska jag lätt fortsätta med och försöka andra att vara med på, för kul var det!

nu har jag duschat och ska snart dra iväg och fika med sötleo, min fina arbetskollega/vän hihi men innan det ska jag klä på mig, för naken vill jag inte sitta och fika

så ni får helt enkelt ha en underbar dag för det hade jag då tänkt ha latero bitches!



Kommentarer
Postat av: Pauline

jo snälla fika naken!

2010-09-15 @ 18:47:52
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0