Jag ska bli brun!

Hej =D

nu är det så att jag åker till soliga Mallorca på söndag, inte nästa söndag utan nu på söndag! fan va tiden har gått fort? så nu börjar nerverna kicka in.
ringde precis folksam och bad dom skicka resebevis =D så jag har försäkring med mig, är ju lixom bra =D sen ska jag bara skriva ut min läxa så jag kan plugga lite på dom =) sen packa!! tvätta måste jag med göra ^^ ska ner till tvättstugan och boka tid denna veckan! ojojoj så kul detta kommer bli! men vad ska jag ha för solskydd på min tatuering?

igår jobbade jag! idag jobbar jag. hoppas jag jobbar imorn =) på torsdag har jag en bokad tid hos extrem beuty! spännande, vad tror ni att jag ska göra där?

men lite frukost nu kanske?

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0