jobba gillar vi!(Y)

för att jag jag sa att vi skulle hoppas på jobb idag och det blev det, hela tio timmar och en kvort jobb! snacka om trevligt, nu har jag redan jobbat bort fem av dom, bara fem och en kvart kvar!

sen är det bara fem dagar kvar tills jag åker till nått liiiiite varmare land, har försökt facebooka klasskamrater men det är typ ingen som har facebook, iaf inte dom i min ålder, 1991erna orkade jag inte facebooka haha, fan va elak jag är xD

mamma var mega mysig med mig igår som lagade köttfärspaj som jag verkligen älskar supergod var den =D älskar min mamma en massa, hon bara råkar vara bäst

nu ska jag äta lite till av pajen sen ska jag borsta trasslet på huvudet jag kallar mitt hår! sen iväg och jobba igen! på ett annat ställe denna gång woho, det är helt okej att vara springvikare! sålänge man får jobb villsäga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0