Underbar helg!

hej alla söta,

igår fyllde min syster år hela 18 faktiskt! helt sjukt att hon redan är 18 känns verkligen långt ifrån det, men nu är hon glad för nu finns det inget som kan stoppa henne =) helt myndig är hon, massa grattis till dig!

vi har istort sett firat henne hela helgen.
i fredags tog vi laponia båten ut i Luleås skärgård och hade räkfrossa, hur mysigt som helst var det, massa god mat jättegott vin och en mysig trubadur som spelade välkända låtar så man kunde sjunga med och bara njuta av kvällen,

sen på lördagen så kom Rakels svärföräldrar hit och lämna hennes present, en jättefin klocka fick hon, och då ställde sig mamma och gjorde våfflor så det blev lite fika när dom var här, mega mysigt

och igår fick hon ju öppna presenter och det blev tårta och annat gottigt. även våran äldre syster var med fasten hon bor i göteborg, hon var med via datorn, vi skypeade med henne så hon var med och sjöng för Rakel och var med när hon öppnade presenterna, ja vi får tacka Gunnar för skype alltså! underbar uppfinning!


idag så firar vi att min underbara systerson fyller hela två månader idag! tänk vad tiden går fort! innan vi vet ordet av är det väl hans 18års dag vi firar^^

aja nu ska jag nog gå och sova en sväng innan jag ska hjälpa mamma städa lägenheten =)

oj på tal om lägenhet så har jag fått erbjudande på en, en tvåa som jag kan åka och kolla på om jag vill, fast den känns lite dyr så jag vet inte, sen när dom kollar upp mina krediter å sånt och får reda på att jag inte har jobb får jag väl inte den ändå haha =)

men nu så puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Pao

isåfall kommer jag upp och bor ;)

2010-09-06 @ 17:40:36
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0