det var ett tag sen!

nu har jag varit här innte flera gånger och funderat om jag ska blogga eller inte, har ju inga läsare kvar vilket är förståligt då jag inte bloggat sen typ februari då jag tog mitt körkort, nu är det augusti och sommaren är snart slut! hösten närmar sig med stormsteg tyvärr. jag har älskat varje stund av denna sommaren, lätt en av dom bästa

den har varit så innehålls rik och fin! har varit så mkt med mina vänner som bara går. vi har fikat och varit och grillat och bara myst till tusen! sen att man försökt jobba ihjäl sig utan framgång är ju en till sak som gjort sommaren så bra! mitt jobb är så underbart, synd att det är slut om två veckor! arbetskompisarna är helt fantastiska och jag trivs som fisken i vattnet! hoppas dom vart nöjda med mig med. för jag är superglad att jag sökte dit och fick komma!

tänk om jag jobbat på regnbågen istället, va knasigt det hade varit. tur att jag är på jula nu, hoppas att dom ringer mig efter sommaren med! om inte känns det som att jag har fått vissa vänner för livet =D

jag bor inte hemma heller längre för den som missat det =D jag har flyttat ihop med min trogna och helt störda vän jesper! än sålänge går det väl bra, men vi får se ;P snart tröttnar han väl på mig och slänger ut mig mohaha!

nu ska jag försöka få nån ordning på min del av lägenheten så det ser något välkomnande ut här inne xD


puss på er. får väl se om det kommer fler inlägg eller ej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0