körkort för mijlonen!

jag som trodde att jag skulle få skippa betala med på mitt körkort, att eftersom allt redan var betalt och jag klatar allt att det inte skulle finnas fler kostnader, men dom här människorna begär då bara mer pengar hela tiden! nu har jag fått en räkning på 230 kronor för att dom ska tillvärka mitt kort, suck! ge mig kortet bara!! aja har väl inget val än att betala den summan =(

men idag är ingen sadface dag! för idag ska jag hämta min fina bil och brumma runt i den så mkt jag abara kan =D=D

är supernöjd över att få min bil idag och kan inte vänta riktigt tills mamma vaknar så vi kan hämta thunder =D

aja det är vad jag planerat idag^^ hoppas alla ni andra har en fin dag ni med =D


Kommentarer
Postat av: pao

Menade du att det skulle stå kill me? för han sjunger nämligen både och i sången. Kyss

2011-05-24 @ 16:32:02
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0