i just want to flyyyyy away!!

okej jag är typ världens tråkigaste människa jag vet! inget jag kan göra åt, ajg är den jag är!
like it or leave it

iaf så har det inte hänt något nytt i mitt liv! jag jobbar och pluggar och umgås med vänner!

jag har den största längtan nu att åka bort, en känsla som för mig dyker upp ganska ofta, det brukar räcka med att åka till min kära far i en vecka eller två och hälsa på honom och min älskade syster, men nu känner jag för något större! typ ta en spontanresa någonstans eller nått, behöver inte vara överdrivet långt, men typ berlin eller prag eller något annat häftigt ställe jag aldrig varit på!
Det hade varit så fett underbart!

men alla roliga saker kostar pengar, och pengar är något jag inte simmar i som farbror joakim. tyvärr!

så jag får helt enkelt stanna här hemma i luleå och hoppas på att få något mer jobb såå jag kan tjäna mina pengar och sedan åka på en spontanresa någonstans! shit så underbart det hade varit <3

ne finns väl inte så mycket mer att skriva än god natt för er som ännu inte sover puss puss =)

Kommentarer
Postat av: Pao

Sv: visst är det ditt linne, har lånat det lite då och då :$ <3

2011-01-15 @ 18:00:43
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0